Om te bekijken - Reisverslag uit Galapa, Colombia van Dorry en Sanne - WaarBenJij.nu Om te bekijken - Reisverslag uit Galapa, Colombia van Dorry en Sanne - WaarBenJij.nu

Om te bekijken

Blijf op de hoogte en volg Dorry en Sanne

07 Maart 2015 | Colombia, Galapa

Deze keer een serie foto´s (zie onze vorige blog¨Wachten tot je een Colombiaan weegt¨ in verband met technische problemen...)
Ze geven een indruk van de weg in het plaatsje Paluato naar de ´Fundación Mi casa in Ipauratu´, van het terrein van de stichting zelf - waar wij nu al bijna 3 maanden verblijven – en van enkele bomen en planten op het terrein.

Sanne is net terug van een heerlijke vakantie op Curacao. Nu blijven we nog ongeveer een week bij de stichting om met de kinderen te werken en te schilderen. Het plan is om daarna af te reizen naar het midden van het land, naar de grote stad Medellin. Bogota is dan al heel dichtbij…. en daar vandaan vertrekken we uit Colombia via Miami naar huis!

• 07 Maart 2015 - 21:46

Dina:

Nou het laatste weekje Ipauratu dan. Ik hoop dat het een goed einde wordt. En daarna nog dansen??

• 08 Maart 2015 - 10:22

Angelique:

Leuk om ook wat foto's te zien, dat maakt het beeld completer!

Als ik het zo lees is het aftellen al begonnen... Maar niet te snel gaan hè? Geniet nog van de laatste weken, voor je het weet is het voorbij...

Tot snel,

lieve groet
    Angelique

• 08 Maart 2015 - 16:08

Irma Hertogs:

Blijf toch lekker daar, joh. Wij genieten van alle verslagen en foto's en volgens mij kunnen ze jullie straks daar niet meer missen! Geniet er nog maar lekker van! groetjes.

• 08 Maart 2015 - 18:16

Tilly:

Ha Dorry en Sanne, leuk om de fotoos te zien! Hopelijk lukt het nu wel
    Met het plaatsen van een reactie, laatst lukte dat namelijk niet.
    t ziet er goed verzorgd uit daar en behoorlijk droog. 'T lijkt me nog niet
    Makkelijk om over een week afscheid te moeten nemen van de kinderen
    En verzorgers ;-(
    Nog een hele fijne tijd daar!!!
    Lieve groetjes,
    Tilly

• 08 Maart 2015 - 20:11

Lenie Van Gerwen:

Hoi Dorry en Sanne,
    Nog enkele weekjes voor jullie en dan begint de terug reis.
    Weer spannend he , geniet er nog maar van.
    Gr Harry en Lenie.

• 26 Maart 2015 - 14:23

Renée:

Hallo Dorry en Sanne!
    Wat een verscheidenheid aan ervaringen hebben jullie beleefd! Heb met veel plezier jullie verslagen gelezen! En nu al weer bijna op huis aan.... Dus, tot snel en een hele goede reis gewenst!!!
    Liefs, Renée