PANAMA, het begin. - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dorry en Sanne - WaarBenJij.nu PANAMA, het begin. - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dorry en Sanne - WaarBenJij.nu

PANAMA, het begin.

Door: Dorry

Blijf op de hoogte en volg Dorry en Sanne

02 December 2014 | Panama, Panama-stad

Als je net als Dorry meer dan een eeuw geleden een keer gevlogen hebt, is een vlucht van Dusseldorf via Londen en Miami naar Panama City een geheel nieuwe, enerverende, lawaaierige en lange ervaring. We hebben toch zeker 25 uur nodig gehad om van de van Beethovenlaan in Eindhoven naar Casa 7-62, Calle Primera Perejil in Panama City te komen. Nou, dan heb je wel zin in een bed.

Nu, na twee en een halve dag Panama City kunnen we stellen dat we de sfeer en de uitersten van deze enorme stad al goed ervaren hebben. Het weer is voor onze begrippen extreem zomers: heet en vochtig. De bui, met flinke onweersklappen, die nu al zeker een uur lang uit de hemel valt, is voor onze begrippen wel heel flink, voor de Panamezen is het maar een milde. Het is een uitloper van de regentijd. Hierna begint voor hen de zomer, hoewel Panama echt wel boven de evenaar ligt en dus net als wij de winter zouden krijgen.

Maar goed, dankzij deze bui zitten we nu aan de computer en hebben we een fantastische foto gemaakt van het uitzicht vanuit onze slaapkamer. Geniet van dit exemplaar en van nog zo wat plaatjes vanuit Panama.

• 03 December 2014 - 01:03

Janette:

Holaaa!
    Leuk hoor al een eerste bericht! Blijft het zo regenen omdat het zomer wordt? Of wordt het dan minder?
    Ik kan me voorstellen hoe gaar jullie waren na zo'n reis! Het hostal ziet er gezellig uit! Fijne start en ben benieuwd naar jullie volgende bericht. Wij gaan hier wel een beetje tappen in de kou...
    Abrazo de Janette

• 03 December 2014 - 13:48

Benny:

Na regen komt zonneschijn, goed uitrusten y mucho hablar espanol

• 03 December 2014 - 19:34

Peter:

Tsja, hier vriest het en bij jullie begint de zomer!
    Ik wil wel ruilen!

veel plezier in Panama,

peter

• 03 December 2014 - 23:24

Dina Van Der Wenden Elshout:

mooi begin, rustigjes aan en wat rondkijken, dan kun je letterlijk aclimatiseren
    Groetjes Dina

• 05 December 2014 - 22:39

Angela:

He Dorry en Sanne, veel plezier met jullie bijzondere ervaring! Geniet ervan.

Groetjes Angela (zwangere psv-master ;)

• 06 December 2014 - 14:05

Joke Van Geel:

Hee Dorry en Sanne, ik ga jullie zeker volgen. Succes!

• 07 December 2014 - 11:37

Heidi:

Hoi Dorry, dat is voor mij totaal onverwacht. wat een avontuur. stond ooit op mijn programma, had zelfs wat spaans geleerd. Met het werk daar zullen jullie je wel thuis gaan voelen en zo leer ik je dochter ook een beetje kennen. Blijf gezond en blij!
    Heidi

• 07 December 2014 - 11:37

Heidi:

Heidi

• 07 December 2014 - 12:19

Angelique:

Wat een heerlijk begin! Je bent veilig geland en hebt mooi uitzicht. Beetje vocht zijn jullie wel gewend, toch? Veel plezier!

• 08 December 2014 - 07:24

Irma Hertogs:

En dat was al de tweede week zonder dat jij in het bad gezien bent :) Wat goed dat je dit avontuur bent aangegaan en hopelijk zul je er nóg meer van genieten dan je van te voren had gedacht. Blijf maar schrijven, ik volg je.

• 08 December 2014 - 10:21

Renate En Eline:

ja.... opstarten op de eerste maandag zonder Dorry. Nou zitten we hier... zielig en alleen.. haha. Grapje hoor, het komt hier zeker goed! En we volgen regelmatig jullie acties. Groetjes uit het duizelse wereldje.

• 08 December 2014 - 11:58

Iris:

Hoi
    Heel veel plezier met de nieuwe spannende ervaringen.
    Ga jullie ook volgen
    Groetjes iris

• 08 December 2014 - 14:11

Marjolijn:

Dat zal me een ervaring geweest zijn zo'n lange vlucht! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Nu aclimatiseren en vooral genieten!!

• 09 December 2014 - 15:11

Ruud:

Gaaf dat jullie dit doen met z'n tweeën! Veel plezier daar!!

• 09 December 2014 - 21:56

Catelijn:

Hoi Dorry en Sanne
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van alles wat op jullie pad komt!